Audi olisi uutisen mukaan nimennyt haluamakseen ykköskuljettajaksi Carlos Sainzin. Sikäli uutinen olisi huono Valtteri Bottaksen kannalta.
Itse vain ihmettelen sitä, että miksi juuri Sainz? Tietysti kokemusta toisi tiimiin paljon, mutta ei kuitenkaan ole sellainen ykköskorin talentti, että...