Toivottavasti max ei lopeta uraansa red bullilla että nähdään se oikea nopeus. Taitaa kuitenkin videopeliaddiktio ja riski epäonnistua toisessa tallissa päättää uran.
"isä mikä tuo sääntö on ettei saa leikata eteen kesken jarrutuksen?" - Se on Max Verstappen -sääntö, "No entäpä tuo että toinen puskee toisen leveäksi ja itse ajaa leveäksi?" sille ei ole vielä sääntöä
Semmoinen asia kunnon mestareissa on se että he uskaltavat vaihtaa tallia ja ottaa vastaan uusia haasteita. Siksi arvostan Prostia, Sennaa, Shcumacheria, Vetteliä ja Hamiltonia todella paljon, näin formularomantikkona. Odotan pätemistä vanhemmista mestareista.
Ja Norris nyt ei mitään fiksua tehnyt vaan hyötyi pelkästään siitä että autot otettiin siinä järjestyksessä sisään kuivuvalla radalla, missä olivat kisassa.
Siis miksi nyt mentiin SC:n johdolla ruutulipulle muttei 2021 Abu Dhabissa? En tiennytkään että se on mahdollista tässä nykyisessä show before sport meiningissä.
Verstappeni jää vähän piippuun jos ei vaihda tiimiä ja voita edes kisoja toisessa tallissa, jää vaan vähän kyseenalaiseksi että oliko vaan se auto. Ei ainkaan tuu ikinä oleen GOAT jos pelkällä RB:llä ajo yv autolla mestaruudet.
E: Periaatteessa naurett
avaa edes puhua GOATista kun ainoat...