Näyttikö tuoreeltaan Saksan passia vai pokaalia? 🤔
Täytyy siinä joku vinha perä olla, ettei kärkitallit nappaa kaveria ja kävi jokusen aikaa sarjan ulkopuolellakin. VAIKKA on Saksan passi.
Mitä tulee Audiin, niin 3-5 vuotta ja ”harkitaan” sarjan jättämisellä.