Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Zhou ulkona
  2. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    VSC ja Ver pit hakemaan full wetit
  3. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Eiköhän joku löydy seinästä ennen punaista. perez pihalla mutta pääsi takaisin
  4. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Nyt sataa kunnolla
  5. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Sadetta lähtösuoralla (kevyttä)
  6. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Arvioidaan kunnon sadetta 10vikaksi kierrokseksi
  7. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Eipä ollut Sainzista vastusta Alonsolle
  8. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Oisko ollut Alphatauri jonka kanssa osui ja menetti etusiiven endplaten
  9. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Russel ryöminyt top10
  10. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    No nyt tuli
  11. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Bottas ohitti Leclercin
  12. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Kävi alussa hiekalla ja luultavasti vaurioita pohjassa
  13. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Sargeant hiekalla? Edit: seinässä SC odotettavissa
  14. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    MAG suurin voittaja 15.kierroksen kohdalla kun noussut 7. Sijalle Ja taas sataa lähtösuoralla
  15. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Seuraava sadekuuro matkalla Mag ja Ham vaihtavat slicksit
  16. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Mersuilla kusi taktiikka. Lap5 Ham ja Rus sijalla 17&18 Perezillä 12.5sek johto Verstappeniin, Ver tosin ajaa 2sek nopeamman kierroksen kuin per Edit: lap8 Ver 4sek nopeampi kuin per!!
  17. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Nyt sataa kunnolla, mutta vain viimeisessä sekstorilla ja lähtösuoralla. Vain 1/3 vaihtoi interit 1.kerroksen jälkeen.
  18. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Bottas nousi sijalle 13! Ham tippui 14.
  19. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Mahdollisesti vettä 5min kuluttua… Edit: pisaroita alkaa tippua jo
  20. Formula 1 - 2023 - 14 - Hollannin GP

    Olihan se aika-ajon rengas sää(n)tö vain Unkarin kisassa kokeilussa? vai tuliko se jäädäkseen? Sehän kyllä tais olla myös SPAssa kun Stroll ajoi mediumeilla kostealla radalla :rolleyes: edit: tuo peukku kuvaa hyvin ajatusta vaikka tarkoitin sää( n )tö
Ylös