Laskisin Alonson askeleen verran Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin edelle kuljettajana.
Nämä kolme olivat samalla tasolla huippuvuosina, ns prime-time aikana.
Kimi Räikkönen oli todella mahtava McLaren-vuosina, samoin Sebastian Vettel Red Bull- kausina.
Mutta siinä, missä Kimi Räikkönen...