Kyllä. Niinkuin totesitkin, niin jossittelu ei muuta tilastoja. Ja varmasti moni muukin kuljettaja voisi sanoa samaa, Kimi Räikkönenkin McLaren- kausistaan. Lähellä toki Massa ja Alonso olivat Ferrarilla saavuttaa mestaruuden.
Kun puhutaan Kimin Ferrari-kausista, niin top 3 on omasta...