Tosin se, että nyt ajetaan älyttömästi enemmän kisoja, niin %osuus johdetuista kisoista olisi validimpi. Lisäksi rengas-/tankkaussäännöt myös tekee nykykisoista vähemmän yllättäviä ja kärkiukko pysyy samana helpommin. Ja tietenkin esim. Rosberg syönyt Hämiksen hallintaa.