Hakutulokset

  1. Formula 1 - 2025 - 14 - Unkarin GP

    Veikkaan, että Piastri juhlii voittoa huomenna. Painaa startissa Lercin ohi ja se riittää. Piastri on aina ollut vahva kamppailuissa ja tällä kaudella on petrannut todella paljon aiempien ongelmiensa kanssa. Rengaskuluma oli aiemmin ongelma, nyt hallitsee sen paljon paremmin kisamitalla...
  2. Secto Rally Finland 2025

    Kallen johto nyt 29 sekuntia. Kallen historian Jyväskylässä tuntien ei kannata vielä hehkuttaa, vaikka uudestisyntynyt mies on ollutkin täällä. Evans myös hyötyi isosti. Ja Toyotat yhtäkkiä viitoisjohdossa.
  3. Secto Rally Finland 2025

    Ja Neuvillella sama homma. Rengasrikko.
  4. Secto Rally Finland 2025

    Pajari tuli taas raikkaasti ja otti Elfiniä ja Ogieria kiinni. Samaan aikaan Fourmauxilla rengasrikko. Nyt häviää paljon. Sääli on ajanut todella hyvän rallin tähän asti.
  5. Secto Rally Finland 2025

    Kyllä, se oli se kuuluisa kivi. Paineli myös -23 kärjessä ja silloinkin oli jotenkin erikoinen ulosajo.
  6. Secto Rally Finland 2025

    Toistaiseksi ei ole yhtäkään pääluokan autoa jäänyt tien varrelle, mikä tuntuu erikoiselta. Muistikuvieni mukaan aiempina vuosina katoa on jo käynyt perjantain aikana.
  7. Secto Rally Finland 2025

    Oliveri veti katon kautta ympäri ja nyt ojan päällä jumissa .
  8. Secto Rally Finland 2025

    Korhonen veti vähän raikkaampaa hyppyä loppuun.
  9. Secto Rally Finland 2025

    Oliveri kävi vetämässä donitsin jonkun pihalla.
  10. Secto Rally Finland 2025

    M-sportista sen verran, että oma mutu on, että McErlean on päässyt Munsterin niskan päälle mitä pidemmälle kausi on edennyt. Itsellä ei oikein mitään odotuksia miehen suhteen ollut, mutta ihan ok menoa näin. Munsterilla kuitenkin allaan jo yksi täysi kausi.
  11. Secto Rally Finland 2025

    Kalleltahan irtosi kunnon hymy maalihaastattelussa, vaikka haukkuikin Ruuhimäen alkuosaa, ei tykkää pätkästä. No joka tapauksessa nyt näyttää hyvältä Kallen osalta. Vähän sitä vanhaa Kallea näkyvissä. Vauhtia löytyy vaikkei vielä ollakaan aiempien vuosien tasolla.
  12. Secto Rally Finland 2025

    Mikä pätkä se viime vuonna oli, jossa Ogier nostatti sen kuuluisan kiven Kallen tielle? Onko se pätkä tänä vuonna mukana?
  13. Secto Rally Finland 2025

    Jotain sieltä on nyt Kalle löytänyt. Toistaiseksi kovinta kyytiä myhinpäässä. Vaikka ei tuo nyt niin iloiselta maalihaastattelussa kuulostanut. Kärkipaikkaa kuitenkin. Itseni ainakin yllättänyt positiivisesti Kallen vauhti tähän mennessä.
  14. Formula 1 - 2025 - 13 - Belgian GP

    Laitetaan samantien jokaiselle oma turva-auto eteen ettei mennä liian kovaa ja saada peräpäätä kiinni. Näin päästään sopuisasti maaliin mukavilla noin viiden sekunnin eroilla.
  15. F1-uutisia 2025 & 2026

    Ratahan nyt sinänsä on hyväkin, joten sikäli kannatan. Monaco, Singapore, Hungaroring tai Qatar voisivat esimerkiksi tehdä tilaa Istanbul parkille.
  16. Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Mielestäni nostettiin liian aikaisin suoraan Mersun rattiin. Kausi tai kaksi vaikka Williamsilla olisi tehnyt hyvää. Russellkin kävi Williams polun vaikka voitti sekä F3- että F2-mestaruudet tulokaskausinaan ja oli sitten Mersulle tullessaan valmis. Kimillä on potentiaalia, mutta vielä se ei...
  17. Viron MM-ralli 2025

    Ja kun Kalle veteli Latviassa teininä muille jälkiä selkään ei tainnut Loeb olla edes samassa iässä koskenut ralliautoon? Onhan tuo niin poikkeustapaus, että ei näitä usein tule, oli laji mikä vaan. Onneksi kerrankin tuli Suomeen. Harmi kyllä vaikuttaa siltä, että ei into rallin puolella riitä...
  18. Viron MM-ralli 2025

    Jos olisi joku muu kausi kyseessä niin tuo olisi taas niitä Kallen letkautuksia. Nyt tuossa voi olla totuuden siemenkin. Mutta mutta. Kalle on Kalle. Jossain kohtaa se taas "räjähtää" ja tulee se Kanaria veto. Ei kyllä välttämättä täällä Virossa, mutta toivotaan toivotaan.
  19. Viron MM-ralli 2025

    Mitäs tuo sanoi? Meni itseltä ohi.
  20. Viron MM-ralli 2025

    Joo Kalle on Kalle. Sehän tuossa aiemmin taisi Solbergilla (ja taustajoukoilla) ja Hyundailla mennä pieleen, kun ajattelivat saaneen oman Kallensa. No saivatkin tavallaan, mutta maltti ei tuolloin riittänyt ja Oliver sai liian paljon liian aikaisin. Nyt on kypsytty kakkosissa useampi vuosi ja...
Ylös