Luukku on ikkunassa sen vuoksi ettei ole ikkunan nostomekanismia, koska se on kevyempi mitä se nostomekanismi. Luukkua ei ole pakko olla, mutta sitten täytyisi olla se nostomekanismi. Tämä on siis ihan puhtaasti sääntöjen määräämää.
Kannattaa muistaa että se sivuikkuna on näissä autoissa se ainoa hätäpoistumistie siinä tilanteessa kun ovet eivät aukea. Ja se on osasyy miksi nämä ikkunat ovat kevyitä ja helposti irroitettavia. Se on kuitenkin paljon todennäköisempi riskitilanne kuin tämä mitä nyt sattui.
Nykyään sääntökirja ei taas tunne erikseen koko rallispecialia, mutta viimeisen kerran kun oli sääntökirjassa niin olivat juurikin näistä single venue -ralleja.
Saloraralli 1996, tosin 220 sai jo tuolloin ottaa mukaan.
314 voisi olla suurin ilmoittautuneiden ja mukaan hyväksyttyjen määrä, joka löytyy sitten vuodelta 2002.