Sitä vaan että pari pisaraa siirtää kisoja, niin nämä urvot ei saa katsottua radan turvallisuutta päivänvalossa hyvissä ajoin? Vitun hyvin vedetty taas kerran. Ajatella että olisi vielä mestaruustaisto käynnissä. Vois olla melkoinen kalabaliikki päällä.
Taitaa Las Vegasin kisasta tulla melko floppi, koska on niin kylmä. Toki antaa Ferrarille mahdollisuuden, koska heillä saadaan hyvin lämpöä nakkeihin ja samalla Alfan viikonloppu on taputeltu. 👏