Kyllä se on 107% varmuudella paskonut housuun, kun on podium-paikka ollut tulollaan.
Mitä tarjottavaa Audille? Sinne joku huippukuski ja Theo P.
Katseet kohti McLarenia!
Mitkä vitun Suomilasit? Luvut on ihan samat, vaikka toinen olisi Zulumaasta tai toinen Ambomaalta. Tai luvut toisinpäin.
Heikkoa on argumentointi, jos rupee kansallisuuksista tässä keskustelemaan. Tai syyttämään niistä toista.
Toinen sentään ollut palkintopallilla ja ajanut pikkutallinkin autolla ihan kelvollisesti. Salolla 111 GP:tä ja 2 palkintosijaa, kun taas Hulkenbergillä 202 GP:tä ja nolla palkintosijaa.
Norris on isoissa vaikeuksissa selkänsä kanssa. Ei pysty treenaa normisti. Meni viime kaudella, ennenkuin saivat auton vähän rauhallisemmaksi. Saattaa vaikuttaa ajoon ja varsinkin haluttavuuteen muiden tallien silmissä.
En kai sanonut että Bottas on Audin havittelema nimimies, vaan että Bottas on nimimies uran loppuun ja jälkeenkin multi-voittajana. Näin se vaan menee.
Vois kuvitella, että noihin tulee tarkennuksia, kun muut saavat moottorinsa tuolle tasolle, että simuloidaan. Vähän sotii moottoriurheilua vastaan, että latailu tosiaan laskisi speed trappiin tulemista.
Tuossa vielä linkki Fordin moottorin kehittelyyn:
https://www.reuters.com/sports/motor-sports/red-bull-say-they-are-ahead-schedule-2026-engines-2023-07-07/
Niin ja tuon ikäisessä olisi mystiset viat jo ilmenneen. Corsa oli tosiaan uusi, eikä koskaan korjaantunut.
On noita uusissa nähty, että kolme kertaa vaihdetaan turbo, ja vasta sitten koko moottori. Moottorissa joku vika ollut joka rikkonut turbon.