Ei. Jakaja toki oli (ja on yhä), mutta niin oli shikaanikin.
Ja kuten todettua, shikaani oli aiemmin huomattavasti nopeavauhtisempi, mutta silkka suora tuo pätkä ei ole ollut MM-sarjan aikana koskaan. Bandinihan tuossa mutkassa heitti henkensäkin 60-luvulla.