Loebillähän tuo ei taidoista jäänyt kiinni. Nopeus F1 testeissä oli hyvää ja paikka Toro Rossolta olisi irronnut, mutta rata kokemuksen puute (lisenssi) ja ikä sen kerryttämiseen tuli vastaan.
Rossilla puolestaan mulle kaikki heti nyt asenne taisi muodostua esteeksi, kun ei häntäpään tiimissä...