Olen eri mieltä. Olen pitänyt Piastria pitkään nimenomaan megatalenttina. Katto on korkealla, eikä vielä ole sinne yltänyt, mutta parantaa kuin sika juoksuaan. Tällä kaudella on ottanut ison stepin eteenpäin ja vauhtia löytyy, eikä Lando läheskään aina ole nopein McLaren. Norris otti itsekin...