En tiedä onko sun preesensillä tällä Forumilla kompetenssia arvioida muiden pyttyjen toimintaa, kun oma tuotanto on männätöntä kiertokankie kilkattelua louskussa pytyssä. Sen verran miekenvikaista floodausta samoista kuskeista vuosien ajan. 😂🥳
Niin, jostain syystä radalla suht tasaväkiset Russell ja Hamilton painii palkan suhteen ihan eri sarjassa ensi kaudellakin. Nyt sitten voi kelata miksi?