Ihan VW tyylistä menoa sekin, mutta vähän eri mielikuvan antaa kuitenkin se, että voittoihin ajettiin useammilla eri autoilla ja podiumille kymmen (?) eri merkin kulkineella.
Seuraavassa MM-rallissa taas todennäköisempää Toyotalle ekat neljä sijaa, kuin nähdä ensimmäistäkään kilpailevaa merkkiä...