Hakutulokset

  1. Ykkösnick

    Uusien autojen lanseeraukset

    Melko erikoisen näköinen on tuo etusiipi
  2. Ykkösnick

    Uusien autojen lanseeraukset

    On on, mutta yksikään niistä ei ole ollut designiltaan näin ankea saati noin tökerösti auton muotoihin istuva.
  3. Ykkösnick

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Ja auton koon muutosten lisäksi siivekkeet renkaiden päältä on kielletty, takasiipeä on pienennetty ja etusiipi on täysin erilainen, kuin ennen.
  4. Ykkösnick

    Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?

    Ei varmasti yhtään sen paremmin, mutta 30 000 000 $ potti per vuosi saattoi edesauttaa, ettei ainakaan kesken kauden joutunut lähtemään.
  5. Ykkösnick

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Tuo on hyvä juttu. En olisi viitsinyt katsoa, jos olisivat kisanneet juosten.
  6. Ykkösnick

    Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Ei tarvitse päihittää, kun ilmoittaa vaan toimivansa uusien osien testaajana yms häränkakkaa. Tuohan hänen taktiikkansa on ollut jo useamman vuoden.
  7. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 24 - Abu Dhabi GP

    Melko sontaa. DRS ja tämä systeemi olisi pitänyt olla käytössä missä tahansa kohdassa rataa ja kuljettaja käyttää niin kuin uskaltaa sijoituksen puolustamiseen ja ohittamiseen. Nämä push to pass pelleilyt on typerämpi idea, kuin Bernien parinkymmenen vuoden takainen aivopieru rallicross...
  8. Ykkösnick

    Sauber F1 Team kaudella 2024

    Valitettavasti. Audi on osa semmoista tuuliviiri konsernia, että töpseli lähtee seinästä hetkenä minä hyvänsä. Toivotaan, että nähdään Sauberin paluu, kun se hetki koittaa.
  9. Ykkösnick

    Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Ei ollut tuuria ei. On itse viimeaikoina myöntänyt, että heidän autonsa oli kyseisellä kaudella niin paljon nopeampi (yli sekunnin kierroksella), että piti hidastella etteivät paljastaisi ylivoimaansa.
  10. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 24 - Abu Dhabi GP

    🇬🇧
  11. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 24 - Abu Dhabi GP

    Hienoa, että Hamilton on onnistunut vakiinnuttamaan tasonsa.
  12. Ykkösnick

    Mclaren 2026: It's "not" about the car

    Abu Dhabit ja muut hiekkapoppoot kun vaihtaisivat leiriä, niin McLaren löytyisi jälleen pian taistelemassa jämäpisteistä. Olisi kyllä Brownille ja kumppaneille ihan oikein.
  13. Ykkösnick

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Paljon ollut tänä vuonna tekoälyn luomia uutisia somessa. Samat tarinat mm. Verstappenista ja Hamiltonista muutaman päivän sisään. Yhdessä uutisessa ovat syöttämässä vanhuksia (tästä oli myös versio kera Kalle Rovanperän) ja seuraavassa uutisessa jälleenrakentamassa kylää tuhoalueella, yms...
  14. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Eiköhän McLarenin tapauksessa rankku ole ehdollinen ja pannaan käytäntöön, jos toistuu vielä tällä kaudella. Edit: Oho. Yllätyin että hylättiin oikeasti molemmat.
  15. Ykkösnick

    Ralliuutisia, vol 2

    Eikös Msportilta ole aina tullut sen suuntaista tekstiä, ettei ole resursseja yms. valmistaa uutta autoa (tai edes jollain muotoa pysyä sarjassa mukana). Sitten kuitenkin jostain kairataan vielä lisäksi huippukuski pyörittämään rattia.
  16. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Ei edes siirretty raatoa radan reunalta ja VSC poistui. Täh?
  17. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

    Oikaisemalla hyötyi sekuntikaupalla.
  18. Ykkösnick

    Kalle Rovanperä - Pojasta polvi paranee jne

    Loebillähän tuo ei taidoista jäänyt kiinni. Nopeus F1 testeissä oli hyvää ja paikka Toro Rossolta olisi irronnut, mutta rata kokemuksen puute (lisenssi) ja ikä sen kerryttämiseen tuli vastaan. Rossilla puolestaan mulle kaikki heti nyt asenne taisi muodostua esteeksi, kun ei häntäpään tiimissä...
  19. Ykkösnick

    Formula 1 - 2025 - 18 - Singaporen GP

    Onko muutes jossain vaiheessa tullut muutoksia sääntöihin, kun ainakin Haasin kuljettaja joku vuosi liputettiin varikolle identtisen vaurion seurauksenaa?
  20. Ykkösnick

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Tuolloinkin varmaan rookie kuljettajilla oli autossaan 120hp vähemmän tehoa ja 150kg enemmän painoa?
Ylös