Varmasti isäpappaa harmittaa, kun pojasta ei näytä kuoriutuvan sitä ykköskorin jamppaa, joka mestaruuden voisi napata. Mutta ihmettelisin silti jos nyt myisi sijoituksensa, kun selkeä noususuhdanne on alkanut ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Huippukuskejakin saattaa kiinnostaa liittyä talliin...