En nyt tiedä onko tästä peikkoja tulossa. 2021 oli voittanut ensimmäiset kisansa ja varmasti lähti voittoa jahtaamaan. Viime vuonna oli Tänakilta huikea veto eikä Kalle kaukana ollut, mutta silloin pysyi tiellä eikä tainnut aivan full sendillä vetää. Nyt sitten kopsahti, ei voi mitään. Mutta...