Eiköhän ensi vuonna ajeta Ruotsissa, mutta jatko riippuu varmaan pitkälti siitä. Käytännössä ruotsalaisten täytyy nyt reagoida tähän jotenkin ja järjestää ralli paikassa, jossa oikeasti on lunta. Mikäli ensi kaudella Ruotsissa ei ajeta oikeissa talviolosuhteissa, niin FIA voi alkaa miettimään...