Jos pääsee maaliin saa tallipisteitä, kun niitä ei alkujaan lähtenyt kuin 10 autoa keräämään.
Oliko muuten jo eilen tiedossa, että nämä pätkät suolataan? Ihmettelen vaan sitä talvirenkaiden säästelyä, jos niitä tarvitaan ainoastaan yllättäen satavaan lumeen.