Hakutulokset

  1. henrizio

    Formula 1 - 2020 - 1 - Itävallan GP

    Alpha Taurin pitäisi olla selvästi näiden edellä ja onnistuneella kierroksella voivat hyvinkin taistella pääsystä Q3.
  2. henrizio

    Formula 1 - 2020 - 1 - Itävallan GP

    Ferrarilla ei ole enää moottorihuijausta. Tulee 0,2-0.3s turpaan jo ekalla sektorilla. Tuosta kun Honda kääntää tehoja lisää. Myös mustat ja pinkit Mersut laittaa partymoden päälle, niin voi olla Ferrarilla synkkää. Renault/McLaren hengittää niskaan. :unsure:
  3. henrizio

    Käyttääkö Kimi kasvomaskia Itävallassa? 3-5.7.2020

    Skyn lähetyksessä on useasti mainittu, että maskien käyttö on pakollista rata-alueella.
  4. henrizio

    Käyttääkö Kimi kasvomaskia Itävallassa? 3-5.7.2020

    Pitää ihmetellä miten täysin F1-tallit ovat missanneet tuon maskin sponsoritilapotentiaalin. Monella on ihan vaan tuollainen geneerinen hoitomaski. :rolleyes:
  5. henrizio

    Formula E

    Abt korvaa NIO:lla Ma Qinghuan, joka ei karanteenin takia pääse matkustamaan Berliinin kisoihin. https://www.motorsport.com/formula-e/news/nio-signs-abt-to-replace-ma/
  6. henrizio

    Autojen julkaisut 2020

    En ole mielestäni mitään Ferrarin värityksestä maininnut. Tarvittiinkohan tähän erikoislupa? (ei oikeasti edes kiinnosta, mutta jos edes SJ:tä)
  7. henrizio

    Autojen julkaisut 2020

    Ihan saman säännön alla ne yhden kisan värimuutokset on. Eikä ennen tätä sinun viestiä ole kukaan linjannut, että keskustelu liittyy ainoastaan koko kauden muutoksiin. Ihan vaan keskustelua sekoittaakseni laitan tähän pari luvanvaraista yhden kisan Red Bullia.
  8. henrizio

    Autojen julkaisut 2020

    Vaikka säännöt kieltää suuret ulkoasumuutokset kesken kauden, niin eipä muistu tapausta jossa tallin pyyntöön olisi annettu kielteinen vastaus.
  9. henrizio

    Ralliuutisia, vol 2

    Lähtisikö Uros myös tähän mukaan. :unsure:
  10. henrizio

    F1-Uutisia 2020

    Mitä nyt täydellinen Le Mans oli jo alkukisasta puoli tuntia poikki kun servereillä oli häikkää. Sen lisäksi kuskien vaihdossa oli outoja bugeja. Muutaman kuskin striimi päättyi tuon pelin poistamiseen koneelta. Ihan kohtuutonta kritiikkiä saa tuo virallinen F1-peli. Mitään täysveristä...
  11. henrizio

    GT/Protot 2020

    Portimaon 24h alkaa lauantaina klo14
  12. henrizio

    Ulkomaan rallit 2020

    Lopulta ihan hauska konsepti. Ei olisi paljon isompaa kilpailijamäärää kestänyt. Pätkä meni jo nyt urille ja kiviä nousi pintaan. Välillä satoi ja välillä paistoi. Maisemat oli lähes samat kuin talvellakin. Mukavasti oli yritystä kuskeilla ja pieniä tilanteita riitti kaikilla. PG:n kaato ja...
  13. henrizio

    Ulkomaan rallit 2020

    En tiedä mitä olet yrittänyt tuolta katsoa, mutta hyvin tuo näyttää toimivan. (y)
  14. henrizio

    F1-Uutisia 2020

    Tässä nyt kyllä Mersu puolustaa lajin perinteitä ja pleikkarisukupolvi yrittää tehdä kesäteatteria. SJ:n ja muun pleikkarisukupolven onneksi muutaman vuoden kuluttua kaikki autot muistuttaa vielä enemmän toisiaan ja F1-luokan ominaispiirteitä on vaikea erottaa F2:sta tai Indycareista.
  15. henrizio

    Ulkomaan rallit 2020

    Ruotsissa ajetaan "rallia" sunnuntaina kuuden kuljettajan voimin Torsbyn maisemissa. https://dirtfish.com/rally/rallying-to-return-in-sweden-this-weekend/ Liveä saattaa löytyä tuolta. https://www.svtplay.se/utmanarmotet SVT:n ohjelmatiedoissa lukee RÄTTIGHETER: Kan ses i hela världen, eli...
  16. henrizio

    Kaksipyöräiset 2020

    Salt Lake City 2 ajettiin tänä aamuna. Webb voitti ja Tomac kasvatti kakkossijalla pistejohtoaan. Ei ole Roczenin kisavauhti vakuuttanut näissä tauon jälkeisissä kisoissa.
  17. henrizio

    Kaksipyöräiset 2020

    AMA Supercross kausi jatkuu sunnuntaina 31.5 Rice-Eccles stadionilla Salt Lake Cityssä. Samalla stadikalla ajetaan seitsemän viimeistä kisaa kahden kisan viikkotahdilla. Sunnuntaisin ja keskiviikkoisin kisataan.
  18. henrizio

    Formula E

    Näissä huijaaminen tai pelleily on vähän sama kun ei ottaisi tosissaan vaikka TV-kanavien F1-kuskeille kisaviikonloppuina järjestämiä haasteita/kisoja. Tai alettaisiin niiden perusteella jakamaan potkuja. :rolleyes:
  19. henrizio

    Suomen MM-ralli 2020

    Meksikossa oli myös incar-pätkillä yksittäisiä "metsäkameroita", joista tuli hyvää pitkää siivua lähetykseen. Siellä se maasto on noihin vähän suotuisampi. Myös kopteri voi lentää käytännössä auton rinnalla. Suomessa kopterikuva on yleensä ihan toivottoman kaukaa. Siitä kiitos tasaiselle...
  20. henrizio

    Vakioautosarjat 2020

    Järkevällä kalenterilla osa talleista voisi ajaa molempia sarjoja. Miksei myös joku Macaon GP-henkinen mastersfinaali, jossa molemmat sarjat vierailijoineen Nordschleifelle. (y)
Ylös