Noniin. Hyvää kisapäivän aamupäivää kaikille. Tänään on sitten todellinen penkkiurheilijan unelmapäivä. Ensin Formula 1:sen Azerbaidzhanin GP, ja illalla vielä Suomi pelaa jääkiekon maailmanmestaruudesta Kanadaa vastaan. Taitaapi siis päivä mennä sohvan äärellä tänään .🏎🏒