Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Viime toiminnot
Rekisteröidy
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Haku
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Hakutulokset
Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP
Tuo Piastrin taatuminen on tosi outoa !!! jos joku voi kertoa vastaa?
sesesese
Viesti #79
26.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP
Jos tappeni tän vie ni on tosin Guru. Veikkaaan Norrista.
sesesese
Viesti #74
26.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP
Hadjar on niin kova tyyppi ettei sen ura tuhoudu jos siirtyis maxin kaveriksi.
sesesese
Viesti #70
26.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP
Oskarin kohtalo herättää salaliittoteroita...
sesesese
Viesti #67
26.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP
2 lammasta vastaan 1 rääkätty susi... aika säälittävää jos Norris lammas ei tähän pysty !?!
sesesese
Viesti #63
26.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 19 - Yhdysvaltain GP
En pääse ohi oikealta kokeillaan sitten vasemmalta... PUM... hä onko täällä muitakin? Hiukan oli epätoivoa ja ehkä kostoakin havaittavissa.
sesesese
Viesti #84
18.10.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 — 2025 — 16 — Italian GP
Toivottavasti lareenit ei ole kärjessä ensi vuonna!!! täysiä pellejä(n)
sesesese
Viesti #101
7.9.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Kuskit pitäs jakaa kolmeen ryhmään jotka lähtis joko kolmesta eri radan kohdasta tai 20 sekunnin viiveellä lähdöstä.
sesesese
Viesti #298
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Monacon pääpointti on harjoitukset ja aika-ajot. Ei monaco ole kokonaisuutena mielestäni kalenterin tylsin kisa.
sesesese
Viesti #260
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Kimi on uhrilammas
sesesese
Viesti #242
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Varikko käynnit pitäs kieltää turva-auton ja vsc aikana ainakin tässä kisassa, no vois olla aika vaikea valvoa...
sesesese
Viesti #197
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Mikähän on mersujen taktiikka😁
sesesese
Viesti #180
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Hadjar on niin kaukana ja niin hidas että 6. sija on ehkä otettavissa.
sesesese
Viesti #166
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Toivottavasti Hadjar on palkintopallilla...
sesesese
Viesti #155
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Tää kisa on joko tuurista kiinni tai tallin viisaudesta.
sesesese
Viesti #151
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2025 - 8 - Monacon GP
Tsunodan kantsis käydä nyt se toinen pysähdys. Lawson on sairaan hidas!
sesesese
Viesti #145
25.5.2025
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2024 - 13 - Unkarin GP
Norriksen ei pitäis antaa periksi!!! tää on tallin töppäys. Eikös talli määräykset ole kiellettyjä?
sesesese
Viesti #158
21.7.2024
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2024 - 13 - Unkarin GP
Mäkkäri on ihmeen tyhmä talli. Katsotaan munaako ne vielä voitonkin :)
sesesese
Viesti #145
21.7.2024
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2024 - 8 - Monacon GP
Tää kisa ois ihan ok jos siitä ei jaettais mm pisteitä kellekkään vain pokaalit ja samppanjat. Ehkä joskus...
sesesese
Viesti #225
27.5.2024
Osio:
Formula 1
Formula 1 - 2024 - 8 - Monacon GP
Monacossa rengas seokset pitäisi olla paaaljon pehmeemmät jotta tässä kisassa ois etes jotain järkee!
sesesese
Viesti #153
26.5.2024
Osio:
Formula 1
Edellinen
1
2
3
Seuraava
Ensimmäinen
Edellinen
2 / 3
Mene sivulle
Suorita
Seuraava
Last
Etusivu
Haku
Ylös