EK 3n lopussa Kalle hieman kokeili ajaa kovempaa ja ilmeisesti siinä oli riski liian iso.
Joten nyt näyttää siltä että Kalle tuo vaan autoa varmasti maaliin.
Iskareista, jousista ja vakaajista taitaa säädöt loppua ja nyt täytyis saada toiset palikat auton alle.