Kuten jo aiemminkin sanottua, on Red Bullin onni valmistajien mm-sarjassa, että McLaren, Ferrari ja Mercedes syövät toisiltaan pisteitä. Kuljettajien mm-sarja on edelleen Verstappenin ylivoimaa, vaikka kalusto ei enää olekaan ylivoimainen.
Kahdessa viimeisessä mutkassa Hamilton vielä hidasti ja väisti nopealla kierroksella olleita, mikä sitten vaikutti yhtälailla Russelliin. Kumpikaan ei siten saanut optimaalista lähtöä aika-ajokierrokselleen.
Posin kautta, mersun pojilla meni sentään paremmin kuin viime vuonna.
Jos tässä skenaariossa on yhtään mitään perää niin se kyllä tarjoaisi herkullisen asetelman kaudelle 2025. Antonelli heitettäisiin saman tien syvään päätyyn tappelemaan kauden 2026 tallipaikasta Russellia vastaan. Verstappenin kiinnostus mersua kohtaan olisi myös selittävä tekijä kysymykseen...
Onhan se kiistatonta, että kummallakin on erinomaisen hienoja saavutuksia historiassa. Kohta nähdään miten paljon vanhat meriitit vielä antavat nostetta F1-uran jatkumiseksi.
Hollantilaisen pointti ei tainnut olla, että pyöräileekö joku vai ei, vaan enempi siihen suuntaan, että Bottaksen ja Ricciardon pitäisi antaa parempia näyttöjä formularadoilla.
”Ajaisivat ensin lujaa ja vitsailisivat vasta sitten”
Kritiikki kuuluu lajiin, mutta Bottaksen kannalta ajoittuu huonoon hetkeen, kun pitäisi saada sopimus tehtyä. Ei ole montaa viikkoa siitä, kun Roger Benoit veti sanallisesti Bottaksen kölin ali.
Onko niin, että isukki-Tappen ei olekaan pelkästään maineensa mukainen epävakaa kuumakalle, vaan myös rohkea ja suoraselkäinen epäkohtien puheeksiottaja. :unsure: