Ilmoittautuessa pitää tietää ajaako pisteistä vai ei. Eli saat ajaa vaikka joka rallin, mutta vaan 7:ään ilmoittautua WRC2 luokkaan ja niistä kuusi parasta lasketaan mukaan.
Lumiralli puuttuu ilmeisesti kokonaan eikä vauhti nopeissa sorakisoissa ole vielä päätä huimannut. Vaikka Portugalin viime vuonna voittikin niin esimerkiksi Suomessa ei ole edes startannut.
Noi kun saa kuntoon niin miksipä ei.
:LOL: Etkös ollut yksi niistä jotka oli sitä mieltä että tänä vuonna ei ole kuin yksi mestariehdokas ja se on Kalle? Tavallaan Kallen "ylivoiman" puuttuessa sarja on tasainen = syy ja seuraus.
Yleensä omilla kanavillaan mikäli haluavat niitä julkaista. Moottoriurheilu tvseen tulee toki jotain, mutta mikään pakko niitä onboardeja ei ole jakaa muiden nähtäviksi.