Välillä kun miettii Tsunodaa kohtaan osoittautunutta arvostelua niin mikä sitten oikein olisi ollut riittävää?
Muun muassa tätäkin joskus kerta kaikkiaan olen miettinyt vai riittäisikö sekään edes?
Pahoin pelkään, että ei. Kuvitellaan kuitenkin, että riittäisi eli pitäisikö Tsunodan nyt...