Hakutulokset

  1. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    17 sekuntia 14 kierrosta, aika painava kaasujalka saa olla jos meinaa saada kiinni ja menna ohi :D
  2. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Norris ei kylla kuulosta olevan OK kunnossa, onhan tama varmasti hermojaraastava tilanne
  3. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Kyllahan tama Macin strategian kuseminen on tervetullut mauste MM taisteluun
  4. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Mita vittua, eiko ne anna renkaita viimeiseen kisaan jos ajaa 26 kierrosta?
  5. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Pirellin maarays vai mista tuo tulee? Turvallisuusjuttu? En muista etta ennen ketaan oltaisiin pakotettu ajamaan tietty maara kierroksia. Kerranhan joku, taisi olla Albon veti samoilla renkailla koko kisan ja kavi kumit vaihtamassa viimeisella kierroksella ettei tullut diskausta.
  6. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Miksi ne muuten jankuttaa tuota? Miksei voi ajaa 27 ja 28 kierrosta, ei kai se meno lopu kun seinaan kierroksella 25. Yrittaa saastaa renkaita vai onko tuo jossain saannoissa etta on pakko?
  7. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Nakojaan Ferkku tartteis brittijohdon, ei taa nykyinen formaatti toimi. Siina on palkattu maailmanmestareita nyt nippu ja ei se yksinkertaisesti toimi. Kun johtoporras vittuilee mediassa kuskeille on selvaa etta ilmapiiri on myrkyttynyt eika rakentava. Macci oli muutama vuosi sitten gridin...
  8. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Onhan tuo noloa, Hamis antoi fudut paskamersulle ja ajatteli etta mersu katselee ferrarin takavaloja mutta siella vaan 19v noviisikin menee usein edelle
  9. VexMarstappen

    Formula 1-2025-23-Qatar GP

    Hyvat boonarit varmasti olisi tulossa siita, tarayttaa Norriksen peraan ekassa mutkassa. Haastatteluissa voi sitten todeta olevan yllattyneen jatkosopparista koska "I crash too much"
  10. VexMarstappen

    Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Saannot uusiksi ja Hamilton jo luovuttamassa? Ihan selva motivaatiotyhjio talla kaverilla. Liikaa saavutettu, liikaa rahaa. Vaihtoon
  11. VexMarstappen

    Formula 1 - 2025 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Voi muuten redbullilla ketuttaa Perezin pois potkiminen. Sergio vaikka olikin vaikeuksissa valaytti silloin talloin. MM tilanne olisi aika erilainen jos kakkoskuski olisi napannut pisteita Macilta sielta taalta.
  12. VexMarstappen

    Formula 1 - 2025 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Tulee ehka Netflixin historian paras Drive to Survive jakso jos tuo tapahtuu 😅
  13. VexMarstappen

    Formula 1 - 2025 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Vegasin aikataulu pitais muuttaa suomalaisille sopivaksi?
  14. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Se olis tosiaan parhautta jos Newey kehittaisi ylivoimaisen ihmeauton ja Alonso vaikka loukkaisi itsensa ja Stroll ajaisi voittoon :D
  15. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Meni vain tuhatkertaisesti pieleen mutta mitas pienista
  16. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Aika rohkea veikkaus. En sano etta olet vaarassa mutta Alonso ei enaa nuorennu eika paskaa voi kiillottaa (Stroll). Newey on toisaalta ihmeukko mutta kannattaa muistaa etta kylla se on tehny duunia 20 vuotta talleille joka EI voittanut mestaruutta. Mersua on myos paha jattaa laskuista pois...
  17. VexMarstappen

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Voin sanoa etta Stroll ei taalla varsinaisesti mikaan sankari ole. Lahinna herattaa hapeaa.
  18. VexMarstappen

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    En, olen Kanadassa
  19. VexMarstappen

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Puuttuu nappaimistosta
  20. VexMarstappen

    Mclaren 2026: It's "not" about the car

    Ecclestone on vanha hopero mutta taman asian suhteen oikeassa.
Ylös