Totta, mutta olisi oltava ainakin Fiestojen kärkeä. Samoilla autoilla ajavat ukot, kun voittaa ollaan jo pitkällä. Jos vielä kärkeä, eli Skodia, pystyy haastamaan vielä parempi. Autostahan tämä riippuu tietenkin. Mutta olettavasti ainakin Fordilla nähdään tuloksien taakse. Jos olet paras...