En mä näe suurta eroa Valen, Heikin, Salon, JJn välillä. Toiset saaneet paremmat vehkeet pidemmäksi aikaa käyttöön kuin toiset. Jokainen noista pystyi vauhtinsa puolesta voittamaan kisoja. Tallin taktiikat ja kova tallikaveri olleet enempien voittojen tiellä. Hyviä kuskeja, ei mm-tittelin...
Onpa huono idea loppupään talleille. Jos olet aika-ajossa sijalla 13. tai huonommin, niin ajais ekan kierroksen ja sitten varikolle säästämään autoa itse kisaan. Et menetä mitään.