Skodalla hätäiltiin sopimuksien kanssa -18 vuodelle. Rovanperä, Nordgren, Tidemand, Kopecky ja Veiby kerralla soppareiden alle niin siinä kylmästi jää heikolla tekemisellä pihalle. Kalle taisi tulla Skodan suunnitelmiin hieman myöhässä? ehkä siellä mietittiin että Kalle ajaisi muualla. Mutta...