Kannattaa katsoa yksityyppiluokkia, jos jonoajelusta tykkää. Nykyään ei esim moottorikarttojen kanssa voi enää pulata, niin sekin (turhaan) tasapäistää taistelua.
Monacossa ei siitä huolimatta ohiteta. Autot liian isoja tuohon ränniin. Percelonassa vielä Ripelli kovimmat seokset. Vois siellä vaikka olla C1-C3-C4 combo.
Noniin, kauden eka unilääke tarjolla. Tuskin maltan odottaa Monacon nuijanukutusta.
Näillä sanoilla manaan kisoihin tapahtumia.
Valtterikin pääsi Eurooppaan United Airlinesin kovasta yrtiksestä huolimatta.
Jos ne onkin ”menevän” näköiset ja hitaat? Itsehän haukuin nämä alkukaudesta nähdyt. Ei mennyt ”asiantuntemus” nappiin. 😂 Paljon muuttui autojen filosofia imulattioiden myötä.
Iso liuta ollut äijiä pm:nä, mutta eivät saaneet meitä NATOon.
Onpa ollut virkakausi, ensin Rinteen tilalle, sitten pieni pandemia ja sen jälkeen sota Euroopassa.
Taitaa Honda ja Mersu kuitenkin työntää siellä suoran lopussa sen verran paremmin kuin Ferrarin mylly, ettei ohittaminen ole helppoa edes DRSn avulla. Varsinkin Hondan akusto taitaa olla sarjan paras.