Paha kyllä sanoa. Kotikatsomossa näytti siltä, että Albon sai ihan hyvät kyydit tuolle suoralle. Käyttiköhän missään muualla ERSsiä? Vai säästikö kaiken tuohon DRS-suoralle. Ainakin oli hyvä ulostulo vikasta kurvista.
Kyllä nyt koettelee Sainzia tuurikin. Hyvä että on sopimus seuraaville vuosille, niin ei tarvii hieroa ohimoita.
Alonsolla ponttooni auki. Denffaa varikolle.