Näitä nyyhkyjä löytyy aina. Ammatti-mielensäpahoittajia.
Esim. halo on ihan ok jo omaan silmään. Auto ilman haloa näyttää jopa vähän alastomalta. Suosittelen sopeutua asioihin, joihin ei itse voi vaikuttaa.
McLaren on vaihtanut eteen pull rod jousituksen ja taakse sitten taas push rodin. Edellinen pull rod keula on ollut Ferrarilla 2015. Teknisen johtajan mukaan se on erittäin oikein osunut valinta tai.... 😇
Näin se on. Aika turhaa maksaa sellaisesta, mitä ei käytä. Itseäni kyllä kiinnostaa muukin anti, mutta aika hintava silloinkin jos katsoi pari änäri-peliä kuussa.
Esim. Ferrari otti kuokkaan ihan siitä syystä, että pitivät "väkisin" kerssin autossa vaikka mm. Red Bull hyötyi siitä, että sai painojaon paremmaksi ilman kerssiä.