No ei kai kukaan pysy Verstappenin vauhdissa samanlaisella autolla. Eiköhän ole gridin nopein tällä hetkellä. Muutama oma moka ja muutama teilaus, jotta mm-titteli ei ole jo jaettuna tältä kaudelta.
Mahtaako ne edes ajaa koko aika-ajoa tänään, jos kovasti sataa?
Voi olla huono juttu Lewikselle jos on moottorirankku niskassa sunnuntaille. Tai sitten käy normaali Hannu Hanhi taas.😬
Samoin on autonvalmistajien isoissa näyttelyissä Euroopan pääkaupungeissa. Ainakin Rellun ja Toyotan nähnyt niissä. Pulkkilan ST1:llä oli Jordanin runko aikoinaan.
Tuossa vähän pohdintaa startista, Mersun teholoikasta korkeassa ilmanalassa, etc. Kyllä tuossa vähän Hamiltonin sijoittumistakin moititaan. Liian oikealla ja jos Bottas olisi mennyt vasempaan, niin portti auki tulla välistä.
Siihen nähden, että kisa oli yksi kauden tylsimmistä, niin kirjoittelu ainakin on vauhdikkaan vivahteikasta. (y)
Joskus näinkin päin, että jälkipeli voittaa itse pelin.