Jos ja jos. Jos tädissä olis kahva, niin se olis matkalaukku. Eikös tämän pitänyt olla helppo voitto Verstappenille?
Oma veikkauskin oli VER - BOT - PER. No osui sentään Checo.
Pystyyköhän Bottas ajamaan aikis-kierroksen niin tarkasti että osuu sopivasti kakkoseksi, jolloin Hamilton pääse parhaasta mahdollisesta ruudusta kisaan (11.)?