Jos on sadetta, niin tod.näk. varmuudella Max ottaa uuden voimayksikön käyttöön ja todennäköisesti myös Lewis. Jos kisa jää ajamatta, niin ”ilmaiset” vaihdot olisi siten.
Jossakin oli vuonna nakki juttua, että McLsrenilla oli joku starttijärjestelmä jonka sofra tuhoutui itsestään lähdön jälkeen. Jos tuli uusintalähtö, niin McLaren yleensä oli todella huono siinä. Tiedä sitten.🤔
Joo ihmetyttää nämä shovinistiset kommentit. Mutta näillä on vähän sama sitten todellisuudessa, että kun ruvetaan tosissaan naimaan, niin naiset tuppaa olemaan vaan edessä. 🤭
Vai oliko vähän silmänlumetta, koska Häkkyräinen oli huikea aika-ajaja? No -98 oli Mäkkäri edellä. Kunnes kielsivät tuplalukot. Oliko se Span pyörähdys missä Ferrari sai vihiä että Mäkkärillä oli ketunhäntä kainalossa?
Eli jos olet kympin ulkopuolella kisassa, niin auto pilttuun mahd aikasin ja seuraavaan kisaan paalulta?
Taas näitä Kuka kuiskaa koviten-ideoita FIAlta vai F1:ltä.
Kyllä mä sanon, että menee Alfa Romeon nimiin. Jännää miten jotkin organisatiot ovat menneet eri tuotenimien läpi.BAR-tallista Hondaan, Hondasta tuli Brawn ja siitä Mersu. Ja Mersun nimiin meneekin tulokset, vaikkei sillä ole emätehtaan taustaa, kuten aikoinaan silloisila hopeanuolilla.
Hauska...
Totta kai häpeän. Teinhän kuitenkin tutkivaa journalistityötä, kun etsin käsiini Alfa Romeon edelliset voitot ja paalupaikat. Mikähän siinä oli nyt niin ihmeellistä, että se piti Spotterin toimesta nollapostata? Jos on nähnyt Andrea de Cesariksen ja kumppaneiden kisoja ja varsin hyvin tietää...
No mikä on vaihtoehto? Ettei ne rakentaisi tulevaisuutta? Mitähän järkeä siinä on? Sääntömuutokset kuitenkin on se suurin mahdollisuus tehdä tulosloikka tuossa lajissa halvimmalla.
Alfa edellisestä palkintopallisijasta on jo tovi, eli 1984 Riccardo Patrese ja paalupaikka on Andrea de Cesariksen jenkeissä ajama vuodelta 1983. Toivotaan että Valtteri tekisi siis täten historiaa.