Aston Martin yrittää tosissaan huipulle. Ihan hyvä, sillä tällainen investointi kuitenkin kertoo jotain sitoutumisesta sarjaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/f1-talli-ottamassa-jattiaskelta-uusi-uljas-tehdas-nousee-englantiin-mm-taisteluun-muutamassa-vuodessa/8234752#gs.ard09o