Näinpä. Tuskin kukaan kuski sanoo tulevasta työnantajastaan, että voi helvate, kun joutuu tuollaiseen kusiputkaan töihin ajamaan. Kaipa yrittää nähdä asiat sen posin kautta useinmiten, tai ainakin sanoa niin.
Kuka on raivoissaan täällä? Ja miksi?
Menee energia vähän turhaan, jos kaikkeen, mihin ei voi itse vaikuttaa, aiheuttaa raivoa.
Kokeillaan viikon päästä uudestaan, olisko kisa.