No miksi ajaa FP2:ssa? Tulee vain kilometrejä moottoriin ja renkaita kuluu, jos ei voi korjata säätöjä? Toki voihan tallit pistää kakkoskuskinsa radalle, jos ja JOS tarvitsevat lisää rengasdataa.
Kohta itkee taas Brawn kun radalla ei tapahdu mitään ja katsojat käkkii katsomoissa tikkunekkua...