Hakutulokset

  1. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Miten niin? Luuletko että takaa nousee joku kakkoskuskeista haastamaan näitä kukkoja?
  2. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Forum-Keijjojen diagnosin mukaan Kimi nuortuu 20 vuotta kisaan varmaan.
  3. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Aika kovaa ajoi Verstappen seinään. Vasen takaripelli irtos kyllä aika helposti.
  4. BJohnson

    Kuskispekulaatiot 2022

    Siellä on palkkakatto tiimeillä ja Mersun roposet on Hamiltonissa.
  5. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Mites tuo mediumien rakkoilu Maxilla ja Lewiksella? Oliko muilla? Siihen nähden softi-pojat ajoi kyllä hyvin, kun mitään täysin pimahtamista ei tapahtunut. Alpine hyytyy muutenkin kisoissa. Nythän oli Pirelliltä uudet kumit tähän kisaviikonloppuun.
  6. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Eikös se saa vaihtaa osia vaikka kuinka kun lähtee varikolta.
  7. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Kimi voitti Antonion aika-ajossa. 👍 Ja Perez munasi ”iso aika”.👎
  8. BJohnson

    Kelien reklamointitoikki

    Ihan mukava keli on. Ja ötökätkin häipänneet. Mikäs tässä, Ritari Ässä.
  9. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    No nyt on saatu ensituntuma tähän formaattiin. Maxin etupää ei ole säädöissä. Miksi muuttivat sitä FP1:sen jälkeen?🤔
  10. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    Ricciardo on vetänyt ihan jees, kun on oma kello tallessa. 👍
  11. BJohnson

    Ison-Britannian GP kaudella 2021. 16.7-18.7.2021 Silverstonen radalla. Paluu kuninkuusluokan juurille.🏆🏁🏎🇬🇧

    No miksi ajaa FP2:ssa? Tulee vain kilometrejä moottoriin ja renkaita kuluu, jos ei voi korjata säätöjä? Toki voihan tallit pistää kakkoskuskinsa radalle, jos ja JOS tarvitsevat lisää rengasdataa. Kohta itkee taas Brawn kun radalla ei tapahdu mitään ja katsojat käkkii katsomoissa tikkunekkua...
  12. BJohnson

    F1-Uutisia 2021

    Onpas se pitkävihainen. Yleensä Kimiä ei kiinnosta.
Ylös