Eilen Rantarallissa nelosella ja kutosella päivystelemässä, lisäksi pikkuveli oli vitosella ja sai yhden tilanteen tallennettua. Kutosella tosiaan bemarista kaaret petti puuosuman seurauksena, ja loppuvaiheessa yhdellä kanssakatsojalla oli yritystä jäädä auton alle...