Kova on fanitus. Yks kisa, tappio kisassa ja aika-ajoissa kuitenkin. Ihan yhtä hyvin vedetty mutkat suoraksi tuolla tavalla. Eikä viitsi edes mainita mikä mikkihiiri-rata toi oli. Williamsilla, millä on ajanut paljon, tehnyt todella paljon virheitä kisoissa. Ja kuten yllä/aiemmin mainittu, sun...