Haiskahtaako vähän sille, että Hondalla ollaan oltu ahkeria? Jos tämä arvio toteutuu, niin se oli avokämmen bitch slap Alpinen ja Ferrarin poskelle. Mikä tietenkin olisi ihan hauskaakin. McLarenin suorituskyvystä olen eniten kiinnostunut tässä vaiheessa. Tosin uuden voimalähteen käyttöönotto ei...