Kyllä Max on todella kova. Mutta jos Perez suoriutuisi paremmin kuin Albon ja pystyisi tosissaan haastamaan nyt ainakin McLarenin, Alpinen, Aston Martinin, kun Albon ei muutamaa kertaa lukuunottamatta siihen ei pystynyt.
Mielestäni Red Bullilla olisi pitänyt olla 4. joukossa 'koko' ajan.