Pirellin ukot monasti sanoneet että Grosjean on noissa mikrosektoreissa käsittämättömän nopea. Kyllä se osaa ajaa, kunhan aivoilmavaivat jäisivät vähemmälle.
Jäänyt näkemättä nuo alkuseremoniat monesta kisasta tässä kesän jälkeen, niin vieläkö on ollut polvistumisia?
Se joka tämän keksi, niin on ollut työttömänä jo tovin.
Pahiten sitten yks flopanneista on juuri Vandoorne. Voitti reilulla marginaalilla GP2 mestaruuden ja Japanin vuoden aikana hävisi sitten mojo ihan täysin. Toki autokin oli silloin yks heikoimmista, niin suorituskyvyn kuin luotettavuudenkin osalta (Honda/Renault).
Ei mulla mitään Mini-Tsumia vastaan ole. Mutta veikkaan, että Ferrari oikeasti haluaa kaverin F1-sarjaan, ja maksaa tavalla tai toisella siitä, että Haas hänet ottaa kasvamaan talliin.
Johtunee siitä, että päällikkö määrää jomman kumman kuskin ykköskuskiksi ja kaikki yritetään väkisin pedata hänen hyväksi. Viime kaudella Leclerc oli monesti nopeampi alkukaudesta ja talli pelasi väkisin Vettelin pussiin. Tänä vuonna on ollut toisinpäin ja välillä Vettel olisi paremmassa...
Tai Russell.
Ei sinne Ferrari-akatemian kuskia tule todellakaan. Schumacher huhut on ihan kyllä niin korkealentoisia, että kehottaisin tarkistamaan lääkityksen.
Kaveri tais vaan haluta aloittaa lomailun hyvissä ajoin. 😂
Kannattaisko ajattaa Russelia, jolla on sentään vähän enemmän kilsoja alla F1-autolla tänä vuonna?
Jos Ferrari ja Haas hävisi viime vuoden ajalleen 1,3 sekuntia ja Alfa 0,5 sek, niin tällä kolmen suoran radalla ero on prosenttuaalisesti vielä masentavampi.
Muut tallit paransivat aikoja (ilman Ferrarin moottoreita operoivat).