Reittitiimin suuntaan menee kyllä suuret sympatiat, uhrin omaisten ja läheisten lisäksi. Ei mikään helpoin paikka.
Monta vuotta ovat tehneet laadukasta kisaa harrastajille, hyvillä teillä ja rennolla asenteella, josta on tykänneet niin kuskit ja katsojat ja kaikki muutkin lajiniilot.
Sitten...