Russell käytti kyllä törkeästi hyväkseen tallin ehdotonta määräystä, että ei saa missään tilanteessa kolaroida. Olisihan se kolissut, jos Antonelli ei olisi väistänyt alta pois. Mutta näyttävää ajoa se toi.
Ei ehkä kuitenkaan toimi radoilla, jotka eivät ole näin liukkaita ajolinjan ulkopuolelta...