Kieltäydyn uskomasta, että syy sille, että käytännössä jokaisessa startissa (Spata lukuunottamatta?) on kolissut aivan älyttömän paljon, olisi se, että pelaajat eivät vain osaisi vajavaisten taitojensa vuoksi olla kolaroimatta. Sen sijaan uskon, että päänupeissa se ongelma taitaa olla. Kovia riskejä otetaan ja tuumataan, että jospa tällä kertaa mun arpa voittaisi. Onhan mukana myös semmoisia kolarisumia, jotka alkoivat vain huonosta tuurista, eli jonkun auto sattui lähtemään käsistä, mutta niitäkin voi vähentää reippaasti ottamalla vain rauhallisemmin.. Aika hiton simppeliä: ottamalla rauhallisemmin. Tuossa sarjassa on alusta lähtien ollut perustavana ideana se, että ajetaan ja kisataan niin puhtaasti, kuin taidot antavat myöten. Lukuisia kertoja on kerrattu ohjeita, joilla kisaamista saataisiin puhtaammaksi. Ehkä tuota pyrkimistä puhtaampaan kisaamiseen ei sitten vain jotenkin haluta ymmärtää. Leikitään vain tyhmää ja tuumitaan, että hauskaahan tämän vain on tarkoitus olla ja otetaan hölmöjä riskejä ja palataan radalle mokan jälkeen miten sattuu, peippaillaan ja kiilaillaan. Kisan jälkeen sitten on hyvä ummistaa silmänsä omille mokille ja sitten mikäli joku muu mokaa siten, että itse kärsii, niin toki niistä tulee motkottaa. Totta kai hauskaa on tarkoitus olla, mutta hauskaa voi olla myös ilman älyttömiä kolarisumia, silloin uskoisin vielä useamman nauttivan kisoista, kun ei heti ensimmäisessä kurvissa keräillä kamppeita ja järjestellä lähtöjärjestystä seuraavalle kierrokselle uuteen uskoon. Tuli liiallista yleistystä tässä, yleistys ei ole hyvä juttu, mutta hieman syyllistämällä jokaista, syyttömiäkin, ehkä nuo hommat menevät sitten paremmin jakeluun noin kokonaisuudessaan..Marko:
Niin ajetaan mutta onko siinä järkeä? Kukaan ei vastaavanlaisesta kisasta pääse enää maaliin ilman paria shift-r:ää.
NS:
Joo siis syyllisyyttä tunnen ainakin omilla harteillani, vaikka en pidä itseäni minään reikäpäänä (aina wink ), mutta realistic damage on ehdottomasti hyvä juttu. Jos asenteita pitää saada muutettua, se on ainoa keino. Ihmettelinkin vähän kesäsarjan jälkeen, että se ei tullut jäädäkseen. Ei mun mielestä sillon siitä juuri valitettu.
Omalta osalta ajoasenne on saattanut kesäsarjan jälkeen muuttua, mutta ei niinkään damagen takia vaan lähinnä tallitasotussyistä... oon ainaki ite joutunu puristamaan niin perkeleesti että pääsis ees lähelle kärjen vauhtia.
Oliko sulla vielä joku freezekin tuossa Tapaus Sumppua edeltävässä mutkaan saapumisessa? Replayn perusteella pohjakin osui tuossa tilanteessa rataan, ja ainakin henkilökohtaisesti on todettava, että se on ollut aina miltei poikkeuksetta aina menoa sillon, perä lähtee alta juuri noin kuin sulta lähti...NS:
Kun nyt viimein ehin kattomaan kisareplayn ni piti tarkistaa pari osumaa myös omasta replaysta. On ainakin Henkan osumassa pientä eroa serveriin... wink ehei.zip
Novittuku.Ken Lie:
Joo, kyllä ne oikeetkin kuskit sillon vuonna kivi ja liha oppivat kun kuolivat! wink
Niin ja tuoppa se BRM:n eka voitto sieltä... sitä ollaan täällä johtokunnassa vähän odoteltu että missä se viipyy!!! ett silleen!!!!!11111
The Sumpussa mulla oli freeze, jonka takia en osannu jarruttaa ajoissa. Pohjahan se sitten otti maahan, ja se oli todellakin menoa. Mitä akjanu:n töytäsyyn tulee, mä oisin pystynyt vielä itekin antamaan enemmän tietä, mutta kun spinnin jälkeen ei eaglen vilahdus peilistä kiinnittänyt huomiota. Siinä mutkassa vasta sitten kuulin äänen viereltä ja sellanen nopee epäröinti siinä sit tuli. Ulkomutkaanhan jäi vielä tilaa.Wilpuri:
Oliko sulla vielä joku freezekin tuossa Tapaus Sumppua edeltävässä mutkaan saapumisessa? Replayn perusteella pohjakin osui tuossa tilanteessa rataan, ja ainakin henkilökohtaisesti on todettava, että se on ollut aina miltei poikkeuksetta aina menoa sillon, perä lähtee alta juuri noin kuin sulta lähti...
Harmillisen huonosti lähiaikoina se welho-yhteys siellä toiminut . Vaikka tuossa akjanun tilanteessa olisi todennäköisesti käynyt siten kuin kävi, vaikka olisi ollut loistavastikin toimiva yhteys.. Akjanu tulee sisään ja sen verran ahdas ja jyrkkähän tuo mutka on, että kyllä siinä kontaktia mitä todennäköisimmin olisi syntynyt, ja senhän tietää, että mitä ulkokaarteessa olevalle tapahtuu silloin, sisäkurvin kaveri voi säkällä pysyä spinnaamati, kuten tuossa onnistui..