1. div 12. osakilpailu, Monza

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Sammypiru:
Mä oon VAHVASTI sitä mieltä, että vaikka edessä menevä tulis sua vastaan, niin on oma ajotapa sovitettava niin, että kilpakumppaniin ei synny kontaktia. Se että että edellä menevä ajaa "virheellistä" ajolinjaa ja aiheuttaa täten takanatulevalle kolarin, niin kertoo sen, että takana tuleva on vain Hotläppääjä ei sen kummempi. Eli tosimiehen kilpailuominaisuudet puuttuvat. Hotläppääjät älköön vaivautuko.
Juu tottakai sitä pitää yrittää varoa osumasta edellä menevään kun perässä tulee. Tuskin täällä semmosta talipäätä on, joka tieten tahtoen on edellä menevän perään ajanut.

Mutta mikäli perässä tuleva todella haluaisi varmuudella varmistaa sen, että ei aja edellä menevän perään edellämenevän tehdessä jotain ihan odottamatonta, tulisi takanatulevan pitää edellämenevään kahdensadan metrin raon ja näin ollen pelaajien tulisi kiertää rataa siten, että jokainen pitää kahdensadan metrin välin seuraavaan. :rolleyes:

Nyt kaikki katsomaan kauden kisoja omasta näkökulmasta, ja kirjoittelemaan omista toilailuistaan (itsellä työn alla tenttiinlukemisen ja koodailun lomassa). Kun itse kohdistaa kritiikkiä omiin toimiin, saavuttaa sillä paljon parempaa kehitystä kokonaiskisailun laadun suhteen, kuin mitä saavuttaa sillä, että moittii vain muita. :)